۱۲ پاسخ

من ۲ هفته دیگه میرم الان ۱۶ هفته و ۴ روزم

خییییلی زوده هنوز من امروز رفتم۱۸هفته و ۶ روزم

نه دیگ خیلیییی زوده ،وایسا بچه قشنگ بزرگ بشه سونو بتونه چک کافی داشته باشه ،تازه میگن هجده هفته م زوده ولی بخاطر قانون سقط اون زمان انجام میدن ،ولی ۱۶ هفته خدایی خیلی زوده دیگه

۱۷ میگن زوده دیگ ۱۶ کسی نمیرخ

خیلی زوده بهترین زمان 18 هفته دو سه روزه

من ۱۶ و ۵روز رفتم همه چیو چک کرد

من18هفته سه روز بود رفتم همه چیز معلوم بود

۱۶که نمیرن عزیزم ۱۷وخوردی باید بری

من امروز رفتم ۱۸ هفته کامل بودم همه چی معلوم بود ولی طبق انومالی ۱۸هفته و ۴ روز

من ۱۸ رفتم ۴ روز اومدم عقب باید تو ۱۸ بری که عقب اومدی الکی نشه وقتت

زوده هنوز کلا از ۱۷ هفته ست تا ۲۲هفته ولی بهترین زمانش ۱۹ هفته و چند روزه

من رفتم گفت ۱۶ هفته و ۶ روزم

سوال های مرتبط

مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم🩷 و تو دلیم مامان دخترم🩷 و تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد