بهترین زمانش ۱۸ هفته ۲ یا ۳ روزه
زوده و ممکنه رشد بعضی از نواحی که تو سونو چک میکنن و اندازه میزنن به حد کافی نرسیده باشه.خیلی آدم ذوق داره زودتر بره درک میکنم ولی صبر کنی ۱۸ هفته و سه چهارروز بری بهتره
زوده ......
خیلی زوده من 18هفته و یک روز رفتم
نمیشه ۱۸ هفته باید بری
بهترین زمان 18هفته هست عزیزم
دکترمن حتی قبول نکرد۱۷هفته و۱روزبرم.گفت ۱۷هفته ۳روزبایدبری
زوده
۱۸ هفته
چیزی نمیشه ولی یه خورده بگذره دقیق تره
صبر کن بشو 17 هفته برو من همون 17 هفته رفتم دقیق نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.