سلام
انومالی ۱۶ هفته و ۵ روز برم چی میشه

۱۰ پاسخ

بهترین زمانش ۱۸ هفته ۲ یا ۳ روزه

زوده و ممکنه رشد بعضی از نواحی که تو سونو چک میکنن و اندازه میزنن به حد کافی نرسیده باشه.خیلی آدم ذوق داره زودتر بره درک میکنم ولی صبر کنی ۱۸ هفته و سه چهارروز بری بهتره

زوده ......

خیلی زوده من 18هفته و یک روز رفتم

نمیشه ۱۸ هفته باید بری

بهترین زمان 18هفته هست عزیزم

دکترمن حتی قبول نکرد۱۷هفته و۱روزبرم.گفت ۱۷هفته ۳روزبایدبری

زوده
۱۸ هفته

چیزی نمیشه ولی یه خورده بگذره دقیق تره

صبر کن بشو 17 هفته برو من همون 17 هفته رفتم دقیق نشون داد

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رُز🌹 و تو دلیم مامان رُز🌹 و تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی