۱۱ پاسخ

اصلا نمیگیرن ازت از 17هفنه و 2روز میتونی بری ولی بهترین موقعیتش 18هفتست

۱۸هفته و ۳روز

من امروز رفتم طبق سونو انومالی 16هفته و 5,روز بودم همه چی ام اوکی بود خدارو هزار مرتبه شکر

نه صبر کن گلم زوده

18هفته و دو روز

۱۷ هفتت باید پربشه

نه مشکلی نداره

دکترمن گفت 16هفته و چند روز برو آنومالی

از 17هفته1/روز تا20هفته

۱۸هفته سه روز بری بهتره معمولا بیشتر دکترا اون موقع میگن

۱۸هفته تا۲۲بایدبری اصلش میگن ۱۸

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری