من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم
صبر کنی بهتره
من 18 هفته رفتم ولی طبق رشدش 17 هفته و 5 روز بودم.
همه چیز مشخص بود و بررسی ها کامل انجام شد
سونوگرافی به من ۱۸هفته و ۱روز نوبت داد گفت بهترین تایم انومالی هست
باید بزارید ۱۸ هفته پر بشه
از ۱۸ هفته و ۱ روز به بعد
سونوگرافی برام خودش حساب کرد و ۱۸ هفته و سه روز بهم نوبت داد
۱۸ هفته و سه روز، بهترین تایم هست چون بررسی راحت تره
بزار ۱۸ بشه بعد برو چون معمولا تو سونوی آنومالی چند روز هفته با هفته گهواره فرق میکنه مثلا من خودم دقیقا ۱۹ هفته رفتم ولی اونجا گفتن ۱۸ هفته و ۵ روز الان یعنی دو روز کمتر بود اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.