۱۷ هفته میتونم برم آنومالی یا همون ۱۸ هفته دقیقه صبرکنم؟

۹ پاسخ

من ۱۷هفته رفتم

دکترم تاریخ ۱۷هفته و ۵روز داده میشه رفت

۱۷ و چند روز میتونی بری
از ۱۷ هست تا۲۰

میتونی ۱۷ هفته و ۴ روز بری این مکقع خوبه منم همین موقع رفتم

دکتر من گفت ۱۷ هفته و چند روز برو

باید ۱۸ و کامل کنی بعد بری

18الی 20هفته عزیزم

با این اوضاع چجوری بریم سونو

18 به بعد

سوال های مرتبط

مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری