مامانا کسی ۱۷ هفته و ۶ روز رفته واسه آنومالی

۷ پاسخ

بله میگن مشکلی نیست ولی بهتره ک ۱۸ هفته و چن روز بری

اره منم ۱۷ و یک روز

من ۱۸ هفته و ۲روز سر اولی رفتم گفتن پسره سر دومی هنوز نرفتم خیلی کنجکاوم ببینم کی میشه موقعش برم😁

من پس فردا میرم ۱۷ هفته و ۲ روز میشم

من ۱۸ هفته و ۱ رو بودم رفتم

۱۷هفته و سه روز

بله من رفتم مشکلی نبود

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری