من ۱۷ و یه روز رفتم
من ۱۸هفته و ۳روز باید برم
چرا انقد زود چند روز دیگه صبر کن ۱۸ هفته بشه
منم ۱۷هفته و ۲ روز رفتم
دکتر به من گفت از هفده هفته و دو روز به بعد برو 🥺
آره عزیزم من ۱۷ هفته رفتم
عه منم الان 17 هفته و سه روزم دکتر گفته برو اما اطرافیان و خود سونوگرافی میگن آزاده چرا میخای الان بیای بزار هفته بعد
من ۱۷ هفته ۲ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.