کسی بوده انومالی ۱۷ هفته و سه روز رفته باشه

۸ پاسخ

من ۱۷ و یه روز رفتم

من ۱۸هفته و ۳روز باید برم

چرا انقد زود چند روز دیگه صبر کن ۱۸ هفته بشه

منم ۱۷هفته و ۲ روز رفتم

دکتر به من گفت از هفده هفته و دو روز به بعد برو 🥺

آره عزیزم من ۱۷ هفته رفتم

عه منم الان 17 هفته و سه روزم دکتر گفته برو اما اطرافیان و خود سونوگرافی میگن آزاده چرا میخای الان بیای بزار هفته بعد

من ۱۷ هفته ۲ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری