خانما کسی بوده انومالی ۱۶ هفته یا ۱۷ رفته باشه

۶ پاسخ

من ۱۷ هفته رفتم

من ۱۸ هفته و یک روز رفتم

من دکترم منو 16 هفته و 6 روز فرستاد 🥴

شونزده که خیلی زوده

هنوز زوده برای انومالی باید ۱۸هفته و۴روز بری دقیقه

فک کنم باید ۱۸هفته پر بشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری