خانما کسی بوده ۱۶ هفته رفته باشه سونو انومالی

۴ پاسخ

زوده عزیزم

من ۱۷ هفتع دو روز رفتم طبق سونو۱۶ هفته ۶ روز بودم

نه زود ه ۱۷ هفته برو

خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد