کسی بوده تو ۱۷ هفته رفته باشه آنومالی

۲۲ پاسخ

بچه ها امروز رفتم سونو انتی از جنسیت چیزی نگفت شما نمی‌دونید چیخ

تصویر

بله من 17هفته و 3روزرفتم

اره منم درست 17هفته یک روز بودم

اره من رفتم

من تو ۱۹هستم اون هفته میرم دکترم تازه برام نوشته

دکترم منو۱۶هفته و۴روز فرستاد

دکتر بهم گفت الکی اومدی تا بیست هفته نباید میومدی اون موقع همه چیش درست درست تشخیص داده میشه ولی الان چیزیش مشخص نیست

من واقعا بدترین کارو کردم

بهترین زمانش ۱۸هفتس

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

بله من ۱۷ و ۵روز رفتم

17هفته انومالی حساب نمیشه از 18معمولا براانومالی میگن

موقعش 18تا 22 هفته

بله من

من 16هفته وپنج روزم

واسه من ۱۷هفته و ۲روز نوشته دکترم که برم

مگه نمیگن موقع اش از ۱۹ هفته تا ۲۲ هفته اس؟

من دکترم برام ۱۷ هفته انومالی نوشته..

17 هفته و دوروز رفتم

من بارداری قبلیم۱۶ هفته و پنج روز رفتم

به نظرم زوده

۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد