بچه ها امروز رفتم سونو انتی از جنسیت چیزی نگفت شما نمیدونید چیخ
بله من 17هفته و 3روزرفتم
اره منم درست 17هفته یک روز بودم
اره من رفتم
من تو ۱۹هستم اون هفته میرم دکترم تازه برام نوشته
دکترم منو۱۶هفته و۴روز فرستاد
دکتر بهم گفت الکی اومدی تا بیست هفته نباید میومدی اون موقع همه چیش درست درست تشخیص داده میشه ولی الان چیزیش مشخص نیست
من واقعا بدترین کارو کردم
بهترین زمانش ۱۸هفتس
من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم
بله من ۱۷ و ۵روز رفتم
17هفته انومالی حساب نمیشه از 18معمولا براانومالی میگن
موقعش 18تا 22 هفته
بله من
من 16هفته وپنج روزم
واسه من ۱۷هفته و ۲روز نوشته دکترم که برم
مگه نمیگن موقع اش از ۱۹ هفته تا ۲۲ هفته اس؟
من دکترم برام ۱۷ هفته انومالی نوشته..
17 هفته و دوروز رفتم
من بارداری قبلیم۱۶ هفته و پنج روز رفتم
به نظرم زوده
۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.