سلام عزیزم خدمت شما
دو هفته دیگه
دقیقا دو هفته دیگه
طبق این تاریخ برم آنومالی ؟؟
یا اون تاریخ بالا ک زده ۱۷ هفته ؟؟
دو هفته دیگه فکر کنم خوبه
باهمیم منم ۱۶ هفته و ۱ روزم
از روی آخرین روز پریودتون هستین ؟
من انتی ۴ روز جلوتر بود
18هفته و ۲ روز دکترم برای من نوشت
۱۸ هفته ب بعد
۱۸ هفته و سه روز بهترین زمانشه
دکتر من ۱۸ و ۲ روز نوشته
من ۱۸هفته و ۵روز بودم رفتم
۱۷ هفته ۵ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.