امروز
۱۶ هفته و ۱ روز م شد
کی برم برا آنومالی؟ ؟؟

۱۲ پاسخ

سلام عزیزم خدمت شما

تصویر

دو هفته دیگه

دقیقا دو هفته دیگه

طبق این تاریخ برم آنومالی ؟؟
یا اون تاریخ بالا ک زده ۱۷ هفته ؟؟

تصویر

دو هفته دیگه فکر کنم خوبه

باهمیم منم ۱۶ هفته و ۱ روزم
از روی آخرین روز پریودتون هستین ؟
من انتی ۴ روز جلوتر بود

18هفته و ۲ روز دکترم برای من نوشت

۱۸ هفته ب بعد

۱۸ هفته و سه روز بهترین زمانشه

دکتر من ۱۸ و ۲ روز نوشته

من ۱۸هفته و ۵روز بودم رفتم

۱۷ هفته ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان کیمیا و تودلی مامان کیمیا و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری