خانما کی میرن انومالی دکترم گفته 16, هفته برو

۵ پاسخ

۱۶هفته شاید منظورش غربالگری دوم بوده عزیزم چون بعضیا سنو میرن

18هفته3روز میرم

خیلی زود بزار ۱۸ هفته و چندروز شدی برو

۱۸ هفته خوبه بری

چقد زود معمولا ۱۸ هفته اس

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان لیا مامان لیا ۴ ماهگی