بچه ها تو 17 هفته کسی رفته انومالی؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من ۱۷و۲روز رفتم

دکتر به من گفت ۱۷ هفته و ۴ روز برم

منم ۱۷و۵روز رفتم

من ۱۷ هفته و۵ روز رفتم دکتر سونو گفت زوده امروز رفتم ۱۸ هفته و۳ روز بودم

۱۸ هفته بهترین موقعشه ۱۷ زوده

من ۱۶ هفته و ۴ روز رفتم

من ۱۸ هفته رفتم بعد توی سونو بچم رشدش کمتر بود ۱۷ هفته و ۲ روز بود ولی دکتر سونو رو انجام داد

زوده عزیزم ۱۸برو

من 17 هفته و 4 روز رفتم آنومالی

من 17 و 3 روزم فردا میرم
از چند نفرم پرسیدم همینجا گفتن اوکیه میتونی بری
حتی یکی نوشته بود 17 هفته رفتم

زوده
بری انجام نمیدن

فکر کنم زوده تو هفده

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد