دخترا کسی 17 هفته 5 روز رفته انومالی ؟؟

۱۱ پاسخ

اره اشکال نداره ولی ۱۸هفته بهتره بری

بله من

سلام خانم ها کسی در 11هفته آمپول انسولین برای قندی زده تجربه دارید بگین تازه امپول زدم استرس دارم

سلام عزیزم
بله من رفتم

آره من رفتم

آره منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

اره من 17 هفته و 4 روز رفتم

اره دکتر ب منم گفت ۱۷ هفته ۵ روز برو تا ۱۸ هفته وقت هست

من ۱۷ هفته ۲ روز رفتم

اره خیلیا دیدم گفتن رفتیم اوکی بوده یکی گفت ۱۷ هفته و ۱ روز رفته یکی ۱۷ هفته و ۳ روز

آره من رفتم دکتر گفت برو 18/3بیا کلا آنومالی 18 هفته به بعدهههه نری ها

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد