اره اشکال نداره ولی ۱۸هفته بهتره بری
بله من
سلام خانم ها کسی در 11هفته آمپول انسولین برای قندی زده تجربه دارید بگین تازه امپول زدم استرس دارم
سلام عزیزم
بله من رفتم
آره من رفتم
آره منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم
اره من 17 هفته و 4 روز رفتم
اره دکتر ب منم گفت ۱۷ هفته ۵ روز برو تا ۱۸ هفته وقت هست
من ۱۷ هفته ۲ روز رفتم
اره خیلیا دیدم گفتن رفتیم اوکی بوده یکی گفت ۱۷ هفته و ۱ روز رفته یکی ۱۷ هفته و ۳ روز
آره من رفتم دکتر گفت برو 18/3بیا کلا آنومالی 18 هفته به بعدهههه نری ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.