17 هفته و 5 روز زوده برا انومالی؟

۸ پاسخ

نه برو خوبه

منم برای یکشنبه وقت دارم میشه 17هفته 3 روز انشالله برای همون خیر باشه 🌹

نه عالیه من رفتم

ن منم ۱۷ هفته و ۵روز رفتم
ب این تایم میگن گلدن تایم

نه برو منم ۱۷ هفته ۶ روز رفته بودم

منم 17هفته و یک روز رفتم

دکتر منم واسه ۱۷ هفته و ۳ روز گفت برم که فردا میشه

نه عالیه برو بهترین زمین داخل همین ۱۷ هفتس

سوال های مرتبط

مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری