سلام مامانا میگم من 17 هفته و 5 روز برم آنومالی اوکیه؟

۴ پاسخ

معمولا ۱۸ هفته و ۱ روز یا ۲ روز عالیه.

وایسا ۱۸ هفته و دو روز برو خیالت راحت باشه، بهترین وقت برای آنومالی طبق ان تی ۱۸ هفته و ۲ روز ایناست.

اره منم با سونو ان تی حساب میکردم ۱۷ و ۴ روز رفتم ولی ۱۸ هفته دراومدم

عالیه دکترم منو17هفته چهار روز فرستاد

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی