معمولا ۱۸ هفته و ۱ روز یا ۲ روز عالیه.
وایسا ۱۸ هفته و دو روز برو خیالت راحت باشه، بهترین وقت برای آنومالی طبق ان تی ۱۸ هفته و ۲ روز ایناست.
اره منم با سونو ان تی حساب میکردم ۱۷ و ۴ روز رفتم ولی ۱۸ هفته دراومدم
عالیه دکترم منو17هفته چهار روز فرستاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.