وزن بچم تو آنومالی 17 هفته و 5 روز 211‌ هست کمه؟🥲

۱۰ پاسخ

نمیدونم

چرا گهواره سن بارداری بیشتر میزنه ۱هفته الی ۲هفته ای

من خانوما شکمم بزرگ نسده تمام اصلا مشخص نمیشع میترسم بچه ضعیف باشه .مثلا داخل ماه ۵ هستم

شکمت بزرگ‌شده یا ن

💙👼🏻🫶🏻

بیا اینو داشته باش ک نگران نشی

تصویر

وزن گیری از ۲۵ ب بعد شروع میشه طبیعیه تو گهواره شخصیت نگا کن

نه عزیزم از ۲۰۰ گرم تا ۲۵۰ اوکیه

ن عزیزم تو این هفته از ۱۹۰ نرمال هست تا ۲۲۰ وزنش خوبه نگران نباش

نه خوبه نرماله منم ۱۸هفته رفتم انومالی ۲۱۶گرم بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیدم 🐣 🩷🩷 مامان امیدم 🐣 🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا🦋 مامان دل آرا🦋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان نخود فرنگی🫛🩷 مامان نخود فرنگی🫛🩷 ۲ ماهگی