بچها میگم،17 هفته و 6 روز برا انومالی خوبه؟

۱۱ پاسخ

منم همون موقع میخوام بررم

اره خوبه من انشالله این هفته میرم میرم تو نوزده هفته دکتر بهم نوبت زده

بله منم 17 هفته 6 روز رفتم

قربونت برم ۱۸تا ۲۲ هفتگی

نه گلم بهترین موقه وبهترین سونو۱۸هفته و۳روزه عجله نکن

عالیه برو

بزار ۱۸ هفته برو

اره خوبه قبل اینکه ۱۸پربشه برو

منم دقیقا همین موقع بود رفتم

بهتره۱۸بشی تاکاملتربشه

اره هزیزم من ۱۷هفته و ۱روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان دل آرا🦋 مامان دل آرا🦋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری