17 هفته6 روز خوبه برا سونو انومالی ؟

۶ پاسخ

رفتی انومالی؟جنسیتش مشخص شد؟

عالیه منم همون موقع رفتم

خوبه منم ۱۷ هفته و پنج روز رفتم اوکی بود

بهترينش ١٨ هفته و ٣ روزه

بلیی
منم همین تایم رفتم

عالیع

سوال های مرتبط

مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان باران مامان باران هفته چهلم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی