خانوما کسی تو 16هقته انومالی رفته؟؟؟

۸ پاسخ

من 17 هفته 6 روزم بود رفتم

من ۱۷هفته رفتم

دکتر منم منو نوشته ۱۶هفته ۵روز برم

من دکترم تو۱۶هفته نوشته بود رفتم

زوده خیلی

من ۱۸ هفته و یک روز رفتم
از اون زودتر نمیشه رف

خیلی زوده 😮

نه زنگ میزنی سونو اول ازت میپرسن تو هفته چندی حتی من ۱۷هفته و ۶ روز بودم گفت نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی