خانوما کسی بوده 17هفته انومالی رفته باشه

۴ پاسخ

من برای اینکه به تعطیلات عید نخورم 17 هفته و 3 روز رفتم

عزیزم یه سوال داشتم هستید

اره عزیزم ،مجدد هم نگفت بیا

من ۱۷هفته و ۵روز رفتم همه چی خوب بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان گلکم مامان گلکم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری