به نظرتون میشه انومالی رو ۱۶هفتگی رفت و جنسیتو فهمید؟!

۸ پاسخ

نه عزیزم زوده براانومالی میتونی سونوی تعیین جنسیت ساده بری
تو۱۶هفته اجزای بدن نی نی خیلی کوچیکه بایدصبوری‌کنی

با ازمایش سلفری تو ۱۰هفته هم مشخص میشه.ولی ۹ مبلیون هست ازمایشش

نه بابا کامل نیست ولی من تو ۱۵ هفتگی رفتم جنسیت بفهمم

برا بعضیا دیگه از اواخر ۱۴ هفته جنسیت مشخص میشه
یه سنو‌ تشخیص جنسیت برو برا انومالی صبر کن

میتونی فقط برا جنسیت بری انومالی هم سر وقتش برو

مم رفتم ازمایش سلفری دادم

انومالی ۱۸تا ۲۰هفته هست
ولی اگ فقط جنسیت بخای الان مشخصه

من که رفتم درس 16هفته گفت دیگ 18نیا این شد انومالی

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان خورشید مامان خورشید ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته هجدهم بارداری