کیا جنسیتو ۱۶هفتگی فهمیدن با سونوی معمولی

۶ پاسخ

منم 16 هفتگی رفتم سونو معمولی بارداری. بهم صد درصد گفت پسره🩵🥹😍

من انتی و سلفری گفتن پسر
دیروز م سونو معمولی وسط پاش نشونم داد

برای من که سونو ان تی جنسیت رو گفت

من هفته ۱۸ و چند روز رفتم گفت دختره

سونو معمولی چطور یعنی؟

عزیزم من ۱۴هفته و ۱روزم بود گفتن دختره،فک میکنم ۱۴هفتگی به بالا درست باشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته سی‌وششم بارداری