خانما چندهفتگی باید سونوی آنومالی برای تعیین جنسیتو رفت؟

۴ پاسخ

من ۱۸هفته و ۵روز ک دیروز بود رفتم

من ۱۷ و ۳روز رفتم

۱۸ هفته و چند روز بهترین زمانه
ولی تا ۲۲ هفته وقت هست

از ۱۸ تا ۲۲ هفتگی دیگه

سوال های مرتبط

مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری