بعد از سونوی انومالی چندهفتگی باید بریم سونو؟

۷ پاسخ

۲۸ تا ۳۲ ،یه بار دیگه بین ۳۵ تا ۳۶

هیچی دیگه تا ۸ ماه ک ببینی بچه ب پاس یا ب سر ... واسه طبیعی و سزارین

به من ۲۹ هفته نوبت دادن

به من دکتر برای ۲۷ هفته نوشت

دکتر اون موقه ک باردار بودم گفت از ۲۶ هفته تا ۲۸ میتونی بری

منم نمیدونم

۲۸الی ۳۲ هفته سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری