سونوگرافی بعد از آنومالی کیه؟ چندهفتگی باید بریم؟

۶ پاسخ

فکر کنم ۲۸اینا

بین هفته 28تا34 واسه وزن جنین و وضعیتش

من دو روز دیگه آنومالی دارم استرس دارم

عزیزم رفتی سونو آنومالی دادی؟چطور بود ؟خوب بود همه‌چی؟

۳۲ هفتگی فک‌کنم
۲۸ هفته آزمایش قنده

۲۸ هفته گلم

سوال های مرتبط

مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری