بعد از آنومالی باید چ سونوگرافی بریم و چند هفته بریم؟

۴ پاسخ

اگه انومالی اوکی باشه میره تا ۲۸
من بچم یکم ریز بود یه سونو هم ۲۴ هفته دادم

۳۲ سونو رشد

اگه مشکلی نباشه هیچ سونویی نداری تا ۲۸ الی ۳۲ هفته که سونوی رشد هستش

دوباره ۲۰تا ۲۲هفته کنترل میفرستن برای من که دکترم گفته

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری