۶ پاسخ

معمولا ۲۸ به بعد میفرستن برای وزن
حالا نظر دکترا متفاوته

من ک ماه با ماه میرم تحت نظر دکترم

کجا رفتی انومالی؟راضی بودی؟

من خودم سونوگرافی گفت ۲۴ هفته بیا دکترم گفت ۲۴ هفته برو
البته من سونوگرافی که میرم هم ان‌تی هم انومالی یه سونو بعدش رایگان بهم گفت ۲۴ هفته یه سونو داری بیا

سونو رشد و وزن ۳۰ هفته

بین ۲۸ تا ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد