بعد از انومالی دیگه کی باید بریم برای سونو؟🧐

۵ پاسخ

۲۸-۳۲-۳۶

من۲۱هفته هم‌رفتم ولی خودم رفتم بعد آنومالی سونو رشده تو۳۰فکر کنم

سونو رشد میری که بین۲۸تا۳۰اینا من ۲۸رفتم

فک کنم سونو رشد بعدی میشه

برا من رشد نوشته ۲۹هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری