بعد سونو آنومالی دیگ کی باید بریم سونو

۱۰ پاسخ

دکتر من ۲۴ هفته سونو انجام داد
موارد آنومالی رو دوباره بررسی کرد + وزن جنین

من ک خودم میرم واسه چگ اپ . ماهی یکبار میرم
خیالم راحت میشه

ی سونوبیست وهشت هفته یکی سی سه یکی هم سی و هفت هفته

ببخشید سونو انومالی ازمایشم داره

۳۱ تا ۳۴ هفته سنوی وزن بچه و نوع زایمان .

۲۸هفته تا ۳۰هفته یکی دیگه هم ۳۵هفته

آزمایش گلوکز بعد سونو وزن

۲۸ تا ۳۰ میتونی بری اگه اشتباه نکنم

سونو وزن ببین دکترت کی برات مینویسه من ۲۸ هفته و ۲ روز رفتم فردا هم باید برم

سونو وزن فکر کنم ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری