۶ پاسخ

۱۸هفته ۳روز خوبه

من ۳۲هفته نوشته واسم

آخه منو نوشته که از هفته ۲۲تا۲۵برم واسه سونو

منظورت سونو دکتر خودته ؟

من ۱۷ هفته انومالی رفتم
۳۲ هفته سونو وزن نوشت

دکتر میگه برای وزن یا ۲۴تا۲۸میفرسه یا ۳۰ت۳۲

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد