بعد از سونو انومالی دگه کی باید بریم؟ ازمایش هس یا سونوگرافی؟

۴ پاسخ

کاش منم روز سونو انومالیم ب زودی برسه☹️دلم‌واسه بچم تنگ شده🥹😩

۷ماهگی که ازمایش قند بارداری

۲۵تا ۲۸هفتگی ی از مایش قند داری ۲۸بازتا ۳۲ی سونو‌رشد

هم باید آزمایش بدی هم سنو ۷ماهگی باید انجام بدی هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری