۸ پاسخ

یه ازمایش قند یه سونو رشد ۲۸تا۳۲هفته گاهی یه سونوهم اخرای بارداری اگرمشکلی چیزی نباشه همینه فقط

عزیزم منم همشهری شمام☺ سونوی آنومالی پیش کدوم سونوگرافی انجام دادی؟جنسیت قطعی گفتن بهت؟

دکتر ب من گف یک ماه دیگ بیا چکاپ ..هیچی برام ننوشت .

ازمایش انومالی رو دادی؟

سونو*

اگ همچیت خوب باشه
یه آزمایش قندبارداری
و یه سنو برا چک کردن رشد جنین ..
ولی خب هرماه مراقبت داری برا کنترل فشارخودت..و گوش دادن ضربان قلب جنین

اگه اشتباه نکنم ازمایش گلوکز
و دوتا سونوی دیگه
ممکنه بیشترم بشه اگه دکتر بگه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری