۵ پاسخ

من ۲۳ هفته برم

گلم واسه طول سرویسکت چیکار میکنی شیاف استفاده میکنی همش تو استراحتی ؟

من ۲۶ هفته ازمایش قند دارم که همه دارن
با واکسن 🤣😭

آزمایش ادرار و گلوکز
سونو وزن

به من گفت ۲۶ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رویا مامان مامان رویا هفته سی‌وچهارم بارداری