بعد از آنومالی دیگه کی سونو باید بدیم؟

۳ پاسخ

سونو وزن هفته ۲۸ تا ۳۲

منم دو بار بعدش رفتم‌یکی ب درخواست خودم یکیم تو ۲۶ هفته خودش گفت برم بعدم دیگه همون ۲۸تا۳۲

من دوبار بعدش دادم الانم ۳اسفند وقت رشد دارم بعضیا ولی تا رشد دیگه سونو نمیدن اگه بارداریت نرماله و پر خطر نیس

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری