سلام بعد از آنومالی دیگه چند هفتگی باید سونو بدیم؟

۹ پاسخ

عزیزم سونوی آنومالی رو شما کجا دادین؟

سلام سونو رشد داری که بین۲۸تا۳۲هست گلم

۲۸ هفته ب بعد سونو رشد

بین ۲۴ تا ۲۸ سونو قند خونه بعدشم سونو رشد

۳۱ هفته

۳۰ سونو رشد
مگر مشکلی باشه که زودتر بری

30هفته

سونو وزن ۲۴ هفته تا ۲۸ هفس فک کنم

سلام ماه هفتم یا اوایل هشت سونو رشد هست که خود دکتر بهت میگه کی بری فعلا دیگه سونو نداریم اگه خدا بخواد

سوال های مرتبط