خانما بعد آنومالی باز باید کی بریم سونوگرافی؟

۶ پاسخ

۲۴ هفته سونو انومالی دوم ک دلبخواهیه
بعد ۲۸ تا ۳۲ هفته ک سونو وزنه

من سر دخترم۳۳هفته رفتم برا وزن

ممنونم

سونو وزن ۳۰ هفته به بعد
من که بینش دلم تنگ میشد دو بار رفتم سونوی معمولی

۳۰ هفته سونو وزن جنین

فکر کنم همون سونو وزن میمونه دیگه
هفته ۳۰ به بعده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ودوم بارداری