سلام مامانا بعد سونو آنومالی دیگ کی سونو باید بریم

۲ پاسخ

۳۲هفتگی واس وزن ورشد جنین
البته ۲۸هفتگی هم ازمایش قند بارداری داری

اره ۲۷ هفته باید بری برای وزن و سلامت جنین و کیسه اب

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد