بعد از سونو انومالی چندهفتگی باید سونوبدیم

۳ پاسخ

من دیگه سونو ندادم تا ۳۱ هفته سونو رشد

فکنم هفته ۳۰ واسه وزنگیری جنین

۲۸ هفته من سونو دادم

سوال های مرتبط

مامان فرشته من مامان فرشته من هفته هجدهم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری