سلام ببخشید سونو انتی تو چه هفته ای باید بریم

۹ پاسخ

من امروز رفتم ۱۲ هفته ۵ روز بودم ولی سونو زد ۱۲ هفته ۶ روز

۱۱تا ۱۴ وقت داری میتونی بری

۱۲ هفته تا اخر ۱۳ هفته

از ۱۱ تا ۱۳ و ۶ روز میشه رفت ولی بهترین زمانش ۱۲ هفته و یا ۱۲ هفته و دو سه روزه

منم امروزرفتم ۱۲هفته و۲روز

۱۲هفته

12 هفته
من 12 هفته 3 روز رفتم

۱۲ هفته باید رد بشی

۱۲ هفته و ۲ ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری