۳ پاسخ

میشه بگید چه سایزی بخریم ست مادر.الان سایزم۲xlولی اون وقت نمیدونم چند میشه

من دوسداشتم بخرم ولی همش بدردتابستون میخوره بچم مهریاابان دنیامیادنمیشه تنش کنم

من نگرفتم ولی تو اینستا یه پیج دیدم خیلی ست هاش متنوع و خوشگل بود. خصوصاا یه مدل پلیسه داشت دلم خواست . ولی میترسم آبان ماه سرد باشه نتونم بپوشمش

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی