۸ پاسخ

کلا بعد سرکلاژ طول سرویکس اهمیت چندانی نداره

۳۰ هفته ب بعد

ببین من سرکلاژ کردم
ماه شش هستم تازه یعنی امروز،وارد ماه شش شدم دکتر بهم گفت فقط دوماه مراقبت میخواد و استراحت‌ مطلقم کرد .
گفت دوماه سختی داری بعدش آزادی‌.
این یعنی طول سرویکس تا آخر ماه هفتم مهمه .

من ۲۶ هفته رفتم سونو چک نکرد فقط گفت بستس

من‌که میگم‌زایمان اصلش از ۳۶ب بعده تا اون‌لحظه هم باید مراقب بود .که بچه هم وزنش خوب باشه هم کامل

۳۰ هفته به بعد مهم نیست دیگه. چون به دنیا هم بیاد دیگه زنده میمونه.

من هفته ۳۴ که رفتم دکترم گفت واژینال چک نمیکنم ولی همچنان استراحت نسبی باش
سرکلاژ نبودم ولی شیاف و قرص مصرف میکردم
کلا تا هفته ی ایمن برسی رعایت کن

میگفتن از ۳۰ به بعد مهم نیست
حالا که من ۳۰ هفتم شده شنیدم تا ۳۴ هفته مهمه😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری