۴ پاسخ

تو هر دوتاش ممکنه

هر دو
من خودم همینجورم

به نظرم طبیعیه چون منم دقیقا اینطور میشم،میل به ترشی یا شیرینی پیدا میکنم

سلام دردواژن طبیعی تو اوایل بارداری

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری