سلتم کسی از بهبهان اینجا هست؟

۴ پاسخ

سلام دوستان گروه چت زنانه زدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده روبیکا ببرم
@S_K_kok

سلام خوب هستین شما برا زایمان همون بهبهان انجام دادین کدوم بیمارستان اینقدر بد میگن از پرسنل و بیمارستان که آدم میترسه

منم هستم

من هستم

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان عمــــــاد مامان عمــــــاد ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین 😍شایلین مامان آیلین 😍شایلین ۱۶ ماهگی