هنوز سیسمونی نخریدم هیچییییی 😔

۱۱ پاسخ

سایت های خوبی برای خرید هست.

من از باسلام از سایت ملیکا کیدز ، از سایت تربچه ، سایت آقا بزرگ سایت سانی بی بی خرید زدم خیالت راحت خرید کن منم حوصله بیرون رفتن ندارم همش اینترینی

یا شما خیلی ریلکسی با من خیلی عجولم که از ۴ماهگی هم ساکمم بسته بودم😕

از من‌میشنوی خورده وسیله هارو از دیجی کالا یا سایتای دیگه بگیر خیلی وقت‌گیر و اذیت‌کنندس

چرا تاالان موندی پس کی دیگه میخوای بخری

باید زودتر بفکر میفتادی عزیزم‌
من چون بارداری سختی تا الان داشتم .
همین اول ۷ ماهگیم شروع کردم خرید .چندتا خورده چیز مونده.
چون بعید میدونم ماه اخر بتونم راه برم😅

ی روز با مامانت برو زود زود استراحت کن

اینترنتی خرید کن

اینترنتی خرید کن عزیزم

عیب نداره منم یه هفته مونده به زایمانم سیسمونی خریدم و چیدم

ای بابا چرا

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی