بعد واکسن چطور آروغ بگیریم ک پا بچه درد نیاد

۴ پاسخ

با قنداق چسبی بستمش اروم برمیداشتمش

چندتاست واکسن ۲ ماهگی؟تب داره؟

من نمیگرفتم.یا زیر سرش و شیب دار کن یا آروم برای چنددقیقه روی دستات بصورت شیب دار نگه دار

من الان قنداق کردم بستم پاشو تکون نده بعد آروم بغلم کردم که بزنه...

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محیای ملوس😍 مامان محیای ملوس😍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان سوگند👶💖 مامان سوگند👶💖 ۷ ماهگی