۵ پاسخ

منم 8 عه
دکتر شما چیزی نگفت ؟
شما نشتی داری یا نه؟

مایعات و اگر قند نداری دلستر و شیرینی جات زود میاره بالا نگران نباش

تا میتونی دلیتر تلخ بخور
هم آب دور بچه رو زیاد میکنه،هم بچه رو تو شکم تپل میکنه

تو هفته شما اره

بله . از ۱۰ پایین تر نباید بیاد

سوال های مرتبط

مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری