۲ پاسخ

اره میگن دقیق ترین هستش ، چون کروموزم هارو برسی میکنن ، چی بود نی نی قشنگت

کلینیکتونو نمیدونم من امروز رفتم یه جایی برای سلفری
برای تریزومیای ک مهمن نوشته بود ۹۸درصد دقت
جنسیت نوشته بود ۹۵درصد
بالاخره ۵درصد خطا رو باید در نظر بگیرید هرچند بنظرم ادم از سلامتیش مطمعن بشه جنسیت مهم نیست خطا داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙Karen🩵 مامان 💙Karen🩵 روزهای ابتدایی تولد