۵ پاسخ

من دخترم جدیدا فرنی نمی‌خورد توش موز ریختم خورد میخوای امتحان کن

عب نداره بزار همون شیر بخوره تا یکسالگی اولویت شیره

من صبح هاکه صبحونه ی دخترمومیدم ،بعدش به قطره ی آ د شومیدم وقطره اهن ش رو،،،هرروزبهش میدم این دوقطره ،،،اشتهاش خیلی زیادمیشه،،،قطره اهن خارجی میدم

برعکس دخترمن،ماشالله همه چیزمیخوره وگریه میکنه برای شکمش،،،

والا پسر منم همینجوریه
دهنشو زور میکنه رو هم گریه میکنه ک بهم نده

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی