اینم جواب آزمایش سومی ک امروز دادم

تصویر
۵ پاسخ

خوبه دیگ رشدش عالیه جوجمون

خدارشکر عزیزم عالیه و کوچولو سالمه 🤩😍😍😍😍😍😍😍😍ایشالله هفته بعدی رو پر کردی بعد برو یعنی ۸هفته و چند روز

چرا سه بار ازمایش مشکلی هست؟؟ بتا که طبیعیه

عالیه عزیزم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 ۶ ماهگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته یازدهم بارداری
مامان عرشیا و آرشام مامان عرشیا و آرشام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته🥰🤰🏼 مامان پسته🥰🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری